onsdag 19 oktober 2011

myshäng

Slutade ur tidigt idag, planerade enbart på eftermiddagen med nv om resan till våren. Nu är då iallafall London överröstat så det räcker och blir över så nu väntas Irland.
Satt ute nyss i lagom mysig miljö. Filten snurrad flera varv runt kroppen, mössa, briller och tofflor på fötterna med matteboken och musik i högsta hugg! Höstväder så det bara visslar om det så när solen gick ner för ett tag sen var det bara att pallra sig in igen.
För övrigt lär jag bara berätta att vi håller på med igen faktorisering. Jag skojar inte, det är nästan lika kul som att sitta och måla haha. Sjukt jag vet, och jag lär nog mycket väl få tillbaka smällen när det kommer nå mördartal så de smäller om det ;)
Ska ta och käka nå vitaminrik frukt och ett glas c-vitamin och se på simpsons nu så jag nån gång kan ta och bli frisk, blir snart tokig på det här, höll på att försova mig imorse igen på soffan av alla ställen och inte heller orkar jag gå och gymma. Nej efter lite simpsons ska jag ta och packa ner nå don och dra över till Denize och dom, see you later alligator.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar