söndag 23 oktober 2011

kvällshäng

Sitter på golvet i min lägenhet och har letat som en jävla tok efter äkta fakta vad sjutton non-stop nyan.cat egentligen föreställer, och detta utan resultat. Har enbart sett tusen olika bilder och all historia om den vanliga jävla katten. haha hopplöst fall - nyan.cat
Filmkväll hos Lissel igår vilket var lagom småmysigt men det gav sina biverkningar imorse när jag inte vaknade förens 11 men gött för det. Åkte och jobba, hem och laga mat, plugga, plugga och sen kom Denize och Marika och käka bullar fan vilken go kväll det blev.
Nej lite övertrötthet och för mycket förundran av nyan.cat, har gjort mig tokig, bäst att hoppa i säng! Ni får en stor fet bildbomb istället för något babbelskrivande som det redan blivit :D
Pluggar in keminamngivning genom att klottra ner allt på armen.
- Om man inte är nördig när man går NV är man riktigt nördig.

Gjorde ett riktigt jävla bra biologiprov i fredags

och bara för att bevisa att jag faktisk kan vara normal till och från.

Övningskörde lottas nya bil i helgen, ur skön så det bara visslar om det. Synd bara att jag ser ut som att jag stelopererat mig i ryggen när jag kör.

 Höjden av nördighet

Godnatt :D

1 kommentar:

  1. Nyan cats kropp är ju smörgåsar som ändras hela tiden...

    SvaraRadera