måndag 17 oktober 2011

Lovet kom liksom som emellan allt annat. Hann plugga av en del och for sen till Marielle och super Gurra! ojojoj så jag lärde mig om allt! Nu vet jag ju till och med.. iallafall nästan.. vilket kött som är vilket och hur sjutton termofysiken är uppbyggd. Känns bra :)
Detluktar säkerligen nybakade bullar i hela lägenheten men what the fuck, vill nån komma på fika kan jag lova att ni tycker det att värt en bull luktande lägenhet, för det är inga vanliga bullar Mackan och julia bakar inte!

Nej hopp ner i sängen så vi ger bra intryck på dom små barnen på lillmon, eller ja, små och små, dom kan då säkerligen mer om datorer än jag och förkortningar behöver vi inte ens lägga dit "säkerligen" framför...
När dom får sin feta läxa svarar dom väl bara med ett "k bry". haha
här får ni en lagom charmig bild så här lagom på kvällkvisten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar