lördag 7 maj 2011

Hoho! (kanske min nya hälsningsfras, jag ugglan?)

Allt bra med er?
Gårdagen oss julia med 3-rätters middag var fruktansvärt mysig. Jag har suttit och funderat på det där lite nu, jag är nog lite små kär i mina kompisar. Eller ja jag ska väl erkänna direkt, rätt mycket faktiskt. Så nu vet ni det.
Dagen har varit skön, hann plugga lite i solen och sen ut och springa på kvällen eftersom jag fick för mig att det skulle göra så att stelheten i röven skulle släppa. Men jag undrar vad jag tänkte med för helt plötsligt kom jag på att jag nog inte alls kommer kunna röra mig över huvudtaget imorgon. Med tanke på att när marika försökt strecha rumpan med mig så har det efter nån timme blivit ännu stelare. (Och nej jag har inte steloperera mig, enbart försökt att jula och kanske spände mig lite överdrivet för att åtminstonde försöka få raka ben) Saksamma jag är glad ändå, har fått lite veronica maggio och syre i mig ;)
Vad har jag mer hunnit gjort då? Såg den nördiga sidan av min pojkvän också, charmig kille och nej jag är inte ironisk :D
Ska snart slänga mig ner i säng så fort jag fått några maggio låtar infixade, jag menar måste ju ladda för glassätning med mackan imorgon!
Och någon valleborg-lista blev det inte pga av idiot spotify, men vi hade lika kul för det och jag hoppas på en repis fast 1000 gånger bättre på studenten, DEAL?
Vi kan gråta och vi kan bråka. Vi kan skratta och vi kan dampa, men hellre får väl folk tycka vi är bråkiga än tråkiga väl? Dom stänger men ingen bryr sig. Blir blind när alla lampor lyser. Mm, det här är värt att dö för. Jag tror mitt hjärta blöder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar