söndag 8 maj 2011

Lite smygande trött kanske

Passade sara imorse, bakade och lagade mat och sat i solen, mmmmh. Satt ute lite till med pluggboken, övningskörde och sen balla det ur. Första delen av dagen var liksom helt kontrollerbar men efter att jag fått en kanna med bäckvatten över mig så var det kört. Men härligt det, vem behöver en seriös dag?

Med handen på hjärtat måste jag även erkänna att jag aldrig kommer kunna göra någonting som räknas går över gränsen till gymnastiskt. Det är liksom kört redan från början får mig. Att jula? naaah. Att stå på händer? naaah, inte riktigt min grej.
Nej nu drar jag upp på min takvåning (wow så coolt det låter, dock lite coolare än vad det egentligen är). Ska dra igång några sköna låtar och få in några värdiga danssteg. Och sen det där med kläderna, alltså mitt huvud hänger inte med. Om en vecka är det fan dansuppvisningen, oooh det kniper i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar