måndag 2 maj 2011

9.04

Käkade frukost för ett tag sen, borsta tänderna och när jag knytit på mig skorna och kollar ut fick jag den där läskiga känslan av, VAA FAAN vill dom där uppe mig?! Kändes som jag mer eller mindre gav mig ut i snöstorm. Och trontt på fan att när jag kommer till skolan kvart i 9 är det 65 minuter kvar tills första lektionen börjar. Och då kände jag jag bara, vad sjutton gör jag här? Står med nyckel i handen och hade kunnat sovit en timme till och är allmänt opepp på att ha dubbel lektion matte, dubbel lektion kemi under dagen.
Lovet har varit pluggfullt men kändes som att lördagskvällen övervann all pluggning. Och dansen igår satte ribban, gick så sjukt bra men var lite trött och hungrig efter nästan 4 timmars danslektion.
Nu ska jag nöta mig in i facebook och förbereda mig för matte, puh jag kommer vara helt slut i huvudet. Och sen ska jag upp på en häst efter det här mördar schemat. Alla ni som känt mig , jag kommer ramla av hästen idag och få hjärnskakning det är jag nästan helt säker på.
Jag känner mig fruktansvärt snygg idag iallafall där, fruktansvärt...

2 kommentarer:

  1. snyggo :D åh jag saknar dig!

    SvaraRadera
  2. ja hemskt snygg ;D jag saknar dig! lyssnar på veronica maggio varje dag och tänker på norge och er! :D

    SvaraRadera