tisdag 27 september 2011

huvudet inte med

sitter här i min soffa, med belåten magen och snart nyborstade tänder då jag får nån sån här hel skum fundering. Varför äger jag ett köksbord?
Nej men helt seriöst dte låter ju lite som att jag blivit sinnesjuk och börjar fundera över varför jag inte slänger ut alla mina möbler (förövrigt känns det ju lite konstigt fortfarande att säga mina möbler samt mitt hem, min lägenhet) saksamma. Hur som helst satt jag just och fundera över det där. Jag har aldrig, sen jag flytta hit sen i juli, suttit själv vid det där bordet. Det har möjligen varit när någon annan varit här och man ska visa det där bordet och använder det möjligen hälften av dom dr gångerna då det kommer någon. Hel skum tanke men det där bordet i köket är faktiskt överskattat, jag njuter hellre här i min soffa! Godmorgon alla.
jag saknar sara

jag saknar de nätter man vaknade av jamande

jag saknar en klädlös ur härlig människa alltid tjatande att denna person skulle in på toan just precis när man kommit in på toan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar