torsdag 22 september 2011

hej jag kan inte laga mat men jag kan överraska mig

Alltså minns ni inlägget jag skrev i vintars om den sjuuuuuukt goda kyckling och just lagat och att marika skulle ramla av skotern nr hon fick smaka på denne dagen efter, något i stil med det?
Nu är det så att jag kan verkligen inte laga mat.
Antingen bränns det, bildar en rökanläggning i spisen, smakar enbart salt, kokar fast, smakar helt taalös osv, ni fattar.
Har banne mig haft en stort dilemma hela dagen om att hur sjutton jag skulle klara av att tillaga lax själv och på något vis få det ätbart. Och hur jag nu än har gjort nu, så har jag fått mig själv överraskad. Ni kan inte ana så jävulskt god mat jag just gjort. Jag skojar inte, vette fan hur jag gjort om inte annat kommer jag absolut inte komma ihåg detta vid nästa tillagning. haha var bara tvugnen att berätta.

Ska kika lite scrubs nu sen far i och ho marika iväjj på stallon höhö. ja med andra ord - vi ska rida. Tror varken någon svensk eller malungstalande-malungsbo förstår det där försöket.

1 kommentar:

  1. Hahahh ;) duktig du :) taalös är väll ändå inte svenska ;)

    LISSEL

    SvaraRadera