torsdag 10 mars 2011

veckans freak!

Hejhopp! Dagarna bara rullar förbi mig att jag knappt hann fatta att Norge resan gick förbi på noll och ingenting. Plugget går helt okej hittils, eller ja, lärarna luras oss väl säkerligen med en mjukstart så att vi ska få hopp om livet igen ;)
Och sen norge och stavanger. Jag trodde inte att man kunde bli kär i en stad, men ack det kunde man.. Jag skojar inte, jag har aldrig vart i en så fin och typ helt perfektstad som stavanger. Dock så är det ju ett väldigt rik ställe vilket kan leda till dessa "jag-kommer-alltid-vara-lite-bättre-än-dig"-människor, men  det är en baggis, för Stavanger är fantstiskt. Det känns som man är innomhus hela tiden för gatorna är så jäkla hemtrevliga och sen små trånga båthus och kullersten. Behöver jag ens nämna graffitin? Oj, oj, oj säger jag bara ni fattar nog vinkel. Plus att det var grymt skönt att träffa marielle och hector igen :)
Óch sen värsta semester trippen med Elsa pälsa! Jag blir liksom helt lyrisk när jag tänker på så fruktansvärt glad och säker man blir av att åka iväg en vecka.
Jobbade med marielle på sjokladepiken första dagen, levde en hel dag på kaffe och självklart en prat glad marielle. Jag tror hector vet numera att det inte blir någon sömn de kvällar då marielle peppade för tävlingen + några tusen espresso på det, eller vad tror du marielle?
Sammanfattat så var det great, åk till stavanger gott folk och känn på härligheten ;)
Rune - Jamen ni måste visa att ni är förtvivlade!
världens bästa turister :)
snygg tjej på stan!
bara massa lek :)
WAZZZAAAAHH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar