lördag 12 mars 2011

Vad man hinner vara med om på två dagar med Marika.

Föreberedd på sängen nu för att orka med morogndagen kom jag på att tänka på så kul jag haft dom två senaste dagarna, byggde tändsticktorn hos marika igår och sov över där med lagom mycke flippning (som vanligt) och sen upp imorse och fixa grejer när mackan jobbade, laga mat åt henne, hem till marika igen, skotersafari med rådjur, upp på byråsen och pulka ner. Och hur vi har skrattat! (bör man ens ta upp gurkan i köket idag marika?)
Och om inte detta var nog med skratt så körde vi nämligen fast TOTALT med skotern, men efter 1 timme med slit och skickligt grävna spår och genom svettiga kvinnor var vi upp på leden igen. Ja vi va fan till duktiga Marika.

om ni träffat mig innan denna bild las ut så var det förmodligen sista gången ni såg mig, för jag har en känsla av att någon kommer vilja slå mig hårt efter detta..

skit svårt att se med det gömmer sig rådjur där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar