måndag 28 mars 2011

2

Hoho sitter och pluggar om den litterlära antiken vilket inte alls är kul, så jag har letat mig hit för att ha någon anledning att inte skriva, illa julia, illa. Men som tur är hemprovet på godväg bra så jag har samvetet att lägga ifrån det några minuter.
Vårkänslorna bara rasar över en, klart man åker iskall till skolan bara för att bevisa att det är vår och därmed vårkläder. Attans vad jag längtar till sommaren! Om det går som planerat blir det tre veckor i turkiet och som om man inte skule vilja det ? Hur härligt som helst.
Och annars då? Hade en ur skönt fredags natt, eller nja iallafall full av skratt ;)

Det som skulle säga emot just nu är väl att plugget känns som det är påväg mot en mördarperiod haha. Snart kommer det säger jag bara ! Och sen är det ju en viss typ som varit borta för länge, ta och kom hem nu mafi!
Nej ska väl ta mig ann hemprovet nu, och just det ja, jag som skulle ta målningen så seriöst och träna upp till uf företag och blablabla, måste ta tag i det och bli bra om det ska blir något av det tjoohooooooo

2 kommentarer:

  1. yees, på söndag så jävlar kommer jag hem duu! /christopheeer

    SvaraRadera
  2. men åh vad jag saknar dig :(((((((((((((((((((((((

    SvaraRadera