torsdag 20 januari 2011

Hej igen! Det var ett tag sen jag skrev nu fast, det har sina förklaringar. Det skrämde mig faktiskt när nästan 90 personer var in och läste under en dag, och runt denna dag var det några totalt snurriga dagar. De flesta vet redan vad jag snackar om för Dom.
Men nu är jag påväg tillbaka, lite snurrigt fortfarande men pinsamt som jag tycker det är så har jag fått reda ut en del idag. Ja jag tycker faktiskt dte är skit pinsamt att snacka, även fast jag vet mycke väl att det inte är det. Så tänker jag fortfarande att man är ett missmoster när man sätter sig ner och gråter. Yes så känns det, men för det så är det inte så! Frågan är nu bara om jag ska kämpa tills bena sviker eller bara acceptera alla lagar/myndigheter/föräldrar osv, ta sista grejen och sen bryta och göra Mitt liv?

Så nu tillbaka till att skriva mig tillbaka till mig själv igen! ;) Gjort np ma A idag, gick mer eller mindre åt käpprätt men gött för det, bara ta nya tag. Fredag imorgon ju, antingen blir det kompisar eller familjen, står i valet och kvalet. Och mer då, vad händer? Woho just ja jag har just erkänt för mig själv som jag lovat för typ en år sen ganska precis att aldrig göra igen, fuck you julia du suger. haha

Nej jag sitter och kollar in kläder på hm, attans säger jag bara! Satan i gatan i´m going sick! Jag håller på att drunkna men kan slänga upp lite bilder senare! svejs &peace

1 kommentar:

  1. jag vill ha kalleanka tshirten! och de har en snorsnygg väska på hm, kan bara inte bestämme mig för blå eller beige... PUSS

    SvaraRadera