torsdag 13 januari 2011

Elsa graneland du är för GO!

Tja! har inte blivit uppdaterat så mycke på sista tiden men plugget drog ju igång så jag prioreterade andra saker ;)
Tung natt har knappt sovit något och när jag väl lyckats somna har jag bara drömt massa skumma grejer. Imorse gick jag då bara runt som nå känslolös soppa men humöret börjar dra upp sig nu.
Slänger in en ruskigt bra historia av elsa som gör att man skrattar konstant! Skriven av henne i mobilen och självklart ska den publiseras. Ser fram emot en fortsättning på den också.. haha :)
Det Var en gång en prinsessa som hette fialotta. Hon levde i ett slott, som var rosa. Det fanns en drake som vaktade slotter. Det tyckte den om.
Den här historien har ballat ur, åhnej! No at!!!!! Inte finns det något som är vettigt i dagenssamhälle. Huuuameja. Jag har varit här i skolan fruktansvärt länge. Godnatt :D
En dag när prinsessan skulle ut och mjölka kor mötte hon en bedårande prins. Hans ögon var blå som himlen en varm sommardag, hans svärd var blankt som det finaste silversvärdet och hästen han red på var den vackratse apelkastade arab hon någonsin sett. Sen red han förbi och sa:
hahahahahahahahahahahahaha!!!!!! So long, suckers!!!:D
Stackars, Stackars prinsessa........

Måste bara påpeka en annan rolig kompis och därmed väldigt klok och smart och vacker! Marika Dalmans, ibland så behövs bara att du säger en mening, eller ett ord, eller bara en blick. You name it! Du är grym! Och guess what, den köllan ska hem med mig idag/inatt. Vem vet vad detta slutar i?
- Nej det blev uppskjutet till torsdag.
- MEN FAN.. hur. Nej vet du vad, du kan lika gärna hoppas på att det blir klart till nästa jul!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar