onsdag 14 juli 2010

sista dagen!

blev återigen inga bilder igår, blev istället att sitta och plugga trafikskola med soner. Men ska iallafall lägga upp en del nu snart!
Sista jobbar dagen, gud vad skönt. och kanske till och med att träffa klassen ikväll och imorgon ska jag sova, sova och åter sova, haha



vet ni vart jag fått tag på det snygga linnet då? det är inte jag som shoppat ovanligt nog utan från lotta och soner och soner har valt ut de. han har ju dolda talanger karn!



har vi ser ut och hur kvalten kunde bli så kass har jag ingen som helst aning, det ända jag vet är att jag snart garvar ihjäl mig pga av emma i bakgrunden


klart man måste ha koll på hälsan! (vi lämnar allt de övriga ätandet onämnt)

soffan får avsluta med sin tantkörning!
drar till marielle nu och säger hej innan jobbet SVEJS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar