måndag 12 juli 2010

jobb åter igen

har duschat och fått frächa kläder på mig, gud så gött! Har ju jobbat idag igen först på hästen, dagiset. Så lång tråkigt blev det inte när två tjejer kom var av den ena ur lik marielle som barn, som hjälpte till att rensa. (fast dom mest bara drog av alla blad)
 - Hon sa hon skulle bli påliiiiis och sen, sen ska hon gifta sig med mig. Men det går ju inte
 - Nää, det går ju inte att gifta sig så det blir två tjejer, då får man inge barn. Och inte heller två pojkar, då kommer det inte heller några barn.
 -Nää


Oj så jag skrattade åt deras samtal och tro mig, det var ett av dom lindrigare samtalen ;)
Var precis varit ut med sara barfota och hoppat i en vatten pöl också och nu ska jag käka med resten av familjen!

Senare ska jag bane mig ta tag och ladda upp alla hemska kort från de senatse kvällarna med brudarna!


kast bild men lotta börjar bli irreterad att jag inte kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar