tisdag 27 juli 2010

första veckan DONE

första veckan som sagt gjord. Satt med olika diagnoser(?, nej vi skrev diagnoser inte tog reda på vilka vi hade) hela dagen igår och gjorde den sista idag, svenskan. Fick reda på engelskan hur den hade gått och hon frågade vad jag egentligen hade fått i betyg förra terminen eftersom jag inte ens fick godkänt nu men jag kan glädja mig med iallafall att typ de flesta låg inte så långt över mig.
Slutade för ett bra tag sen och satt och väntade på att någon ihuset skulle komma hem men ingen kommer så jag får väl ta och rycka tag och göra något vettigt. typ ut och gå eller något

Får se vad som händer ikväll, kanske det blir att dra till malin på party eftersom hon fyller år, annars antagligen en sitta-soffa-&-bli-fet-fredag haha.

kom just på att sara sluta dagis snart vilket betyder att lotta kommer snart och frågar varför jag  inte varit ute och gått så ska bara dra på mig springbrallorna(som nu mera borde kallas soffbrallor) och dra ut en sväng, lär kila förbi marielles lägenhet också och kolla posten.

Ha det gött!


lär dig måla julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar