fredag 23 juli 2010

första dagen som gymnasie elev COOLT

chaaaooo! sitter här lite lagom så där trött, skönt trött så där så man längtar efter sängen på övervåningen så där ryskigt mycket, gött.
Så, vad har jag gjort idag? Började dagen med att ställa klockan som att jag skulle börja den vanliga, trygga högstadiet. Med andra ord 8 och insåg det inte heller förens jag var nog pigg för att inte kunna somna om, så det blev en cykeltur innan skolan efter som jag var både nervös och ut tråkad jaja.
Var runt i plugget och träffade alla klasser och lärare och så vidare. Vet mycket väl att jag lovat mig själv att lyssna på magkänslan direkt istället för att nästan komma på saker och ting försent. Men ärligt talat så vet jag inte värken vad jag vill, hur jag ska göra eller vad magkänslan säger. Beslut ångesten igen eftersom samhäll inte kändes som min grej. Så, nu står det (förmodligen) mellan handels, estet/sp vansbro eller samhäll och bara leva med det.

Och inte nog med det, jag har hållt på att packa halva dagen pga av att vi ska ut i friska, fina naturen i morgon. Jag ser verkligen fram emot 1,5mil i spöregn, jätte roligt ska det bli, verkligen.

Känner mig lite negativ nu men tror det enbart ät för jag inte vet vad jag vill. Men jag muntrar upp det med lite läckerbitar ;)

om det är något jag kommer bli sjuk på är det helt klart ringar eller skor
ringarna från kyssjohanna.se och skorna bara nå random
nej sticker upp i sängen nu, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar