söndag 30 september 2012

osminkad och kreativ på kvällskvisten

alltså helt seriöst, vad är det med mig och detta förbannade "på kvällskvisten"?? Jag använde det till och med halv 3 i natt, alltså va? det är typ inte ens kvällkvist nu men tydligen verkar jag tycka att det är ett utmärkt ord att använda precis hela tiden. Fast det är ett väldigt bra ord faktiskt, det sätter liksom klangen på texten..
Nog snackat om kvällskvist, startade dagen med dans, blev helt genom svettig så vet inte om jag håller på att bli sjuk igen(ja det där var ju verkligen en jätte viktigt poängtering "måste komma igång att skriva in i kalendern att julia blev as svettig på dansen den 30 september!") hur som helst så har jag inte gjort något annat kul på hela dagen, duschat, pluggat, ätit, pluggat, druckit kaffe osv osv. förens på kvällen, då jäklar blev det effektiv pluggning varvat med snack med syrran och kreativitet. Har både fixat naglarna en och två gånger samt pysslat med en lampa, målat lampfot & bänk, fixat i badrummet och fixar en ny ljuslykta :D kreativitet flödar mina vänner!

ett ordinärt bevis på envishet! tror inte jag har något bättre föremål i hela lägenheten som är så klockrent som denna

tänk så mycket lyxigare badrummet blev med lite ändring i duschdrapperiet, gradin, tavla och lite blommor (y)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar