onsdag 19 september 2012

förbannade plugg

alltså jag skojar inte när jag säger detta, jag    har   aldrig   i   hela   mitt  liv  haft  så   här   mycket   plugg. FYSATAN. Från att skolan började ordentligen efter kajakturen vecka 34 så har det knatit på hela tiden. Därför jag varken haft ork eller ide till att skriva här heller. Men nu två labbrapporter senare och några mattetal orkar jag inte plugga mer idag. Ska läsa lite körteori istället och sen sova som bara den! För imorgon är det torsdag och det innebär mördar dag i skolan gånger tusen!
Så vad har hänt på slutet?
Köpt iphone
Färgat håret dipdye (dock håller färgen redan på att tonas ur från alla simlektioner)
Jag har varit på körlektioner samt bokat provtid
Slutat rida
Soner åkt till turkiet
Soner kom hem från turkiet
Hampus och hans vänner kommer i helgen
Jag har ÄNTLIGEN hittat en perfekt vardagsrumsmatta som jag sökt som en dåre efter
Jag har varit sjuk i tre veckor (y)
Vi har varit på granny
Simkurs i sala

Ja en jävla massa saker men nu vill jag sova :D Men innan dess skulle jag bara vilja hylla mina fina vänner och bekanta, Hampus för sina fina talanger, Johan för sin snygghet osv osv GODNATT!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar