söndag 19 augusti 2012

kajaktur heja heja

Och så var det dags, att skriva helt oväsentliga saker som ett få tal personer tycks vilja läsa, så självklart. Inte tänker jag göra er besvikna heller ;)
Kom hem från örebro, igår, blev en del shopping till garderoben samt huset. Fin fina grejer vettni!

Allt är packat och lägenheten städad, så nu är det bara att peppa natten inför en 5 dagars lång kajaktur! Kommer alltså hem på fredag kväll om jag lyckats överleva detta! Men självfallet, kommer ju sova med lisstölla och kanske elsa så det är klart ;)

Sista dagen sommarlov hade jag idag, ever. Känns för jävligt konstigt, men man kan ju hoppas att högskolalov också kan räknas som sommarlov..
Och sen en sista grej innan jag ska slänga mig ner i min nybäddad säng.. mmmmh, direkt vi komemr hem från kajakturen är färgning ett faktum. Elsa hann inte göra det idag så det blir på fredagen eller lördag som mitt hår ser ut nå liknande detta:




och ja det är ju detta som jag egentligen vill färga men jag är aningen för feg att färga något sånt här permanent
Två nya skor, jeans, tröja och lite underkläder


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar