tisdag 14 augusti 2012

hheheheh

Ska hoppa i säng och sova nu inför näst sista jobb dagen, och tro mig, jag är medveten om att det inte är det mest respektfulla jobbet men vet ni vad? Jag anser att man som outbildad (för det anser jag man är om man inte gått högskola eller yrkesgymnasie) räknar med att kunna få ett yrkesjobb så är man lite ute och cyklar. Man ska väl jobba sig uppåt? Iallafall så vill då inte jag få allt på silverfat, anser att det är lite roligare att kämpa för saker och ting. Eller?
Och för den sakens skull så lever jag inte för att nå upp min "drömvikt", bli bäst i hela världen, ha ett as tråkigt jobb att skryta över, få bäst i betyg i allt, vara snyggast på bild eller se manligast ut. Jag lever hellre för att må bra och ha kul, tror inte det behövs så mycket mer än så faktiskt. Eller jo, att allt går åt helvete är faktiskt jävligt viktigt det med. Och tror nog att dom flesta fattar vad jag menar med det, det är rätt osägbart.
Så hörre ni, jag är ingen psykolog, läkare eller forskare, jag tror nog bara att alla har det jävligt bra bara man vill :-D


1 kommentar: