torsdag 5 juli 2012

kvällsinlägg!

tjohoo, jag känner på mig att  detta inlägg kommer det säkert hoppa några grodor ur mina fingrar tack vare att klockan är försent för skrivning.
Har iallafall välkommnat familjen sendur hem och tront ni det var underbart att träffa dom igen ? :D och saaara! gull sara! alla är hemma gud så gött :D hälsar på dom en snabbist imorgon för middag också.
Nej jag är faktiskt inte alls sugen på att sskriva, nej inte över huvudtaget faktsikt! Nej ni får lite bilder att kika på istället!
dans

dans

dans

damp

hehe cliffs of moher, been there, done that

irland

irland på någon pubtoa (y)

jag saknar min fina än elsa som befann sig på svergies topp nyss :D

irland

2 kommentarer:

  1. åhh du fick bild på våran kompis servitören! :D is there any nuts in the food? :) /(trollface) ;D

    SvaraRadera
  2. åhh du fick bild på våran kompis servitören! :D is there any nuts in the food? :) /(trollface) ;D

    SvaraRadera