torsdag 14 juni 2012

marielle har ju börjat blogga igen!?

Fick mig en liten chock när jag såg att hon gjort ett inlägg om att ho faktiskt inte städade ihjäl sig. Satt bara för någon dag sen och tänkte på att den där bloggen kommer ju aldrig tas upp igen , men jo tydlgen! så nu kan ni läsa om hennes filmstjärne liv! Bloggen hittar ni typ här någonstans här:
             |
             |
     ____|
     |
     |
/__|
\

hahah schysst pil eller något. Kom iallafall typ nyss hem från mora, tog oss en liten shoppingtur efter besöket. Så jag tog tillfället i ack att göra lägenheten till min genom att införskaffa niceiga kuddar, toaborste och en väckarklocka som ALDRIG slutar ringa :D är inte det underbart? jag kommer ju typ inte lyckas att försova mig nå mer! Fast man ska ju aldrig säga aldrig, när det gäller jullan. Hittade även (äntligen) en bikini som sitter där den ska! Till råga på allt är den korall också (y). Mimmi fick sig också en present,nämligen en adresstub, så att jag kan släppa ut henne efter några veckor när hon demonstrerat klart! För er som inte hört det så går hon ju fortfarande till den gamla lägenheten, så nu får hon vara här hemma ett bra tag. Vilket ger konsekvenserna att hon skiter och pissar på varenda matta och gardin jag äger.. göööööött

1 kommentar:

  1. ett tips är att ta bort alla mattor & gardiner tills hon är rumsren. & kanhända flytta ut kattlådan i vardagsrummet, eftersom hon tydligen gillar att uträtta sina behov där :)

    SvaraRadera