måndag 5 mars 2012

Studiebesök som startar 05.30 på järnsägsstation

Dagen avklarad. Två "prov" och resten lektioner. Sen badet och på hemvägen tog jag med en bullpåse till Sendur och tog sen en fin probenad med soner & siw.
Så nu har jag käkat, duschat samt packat. Tror jag drar med kameran till es stockholmo så kan nog komma några lustiga kort här på onsdag / torsdag. Hejsvejs och plumps ner  sängen!!!

Och bara innan jag plumsar in i badrummet för att förhindra förblödning så lär jag bara berätta lite fort, Marika ska toppa håret på mig så de blir fräschar innan det ska jag balsama in håret med silver schampoo så det blir riktigt kallt och sen funderar jag även på att ta marika till fånga och fixa flätor på mig som sitter i ett tag. Den understa bilden är bara med för att tjejen ser ju så grym ut! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar