söndag 4 mars 2012

fruktmys!

Skrattade högljutt i lägenheten nyss tror jag aldrig gjort det förut för att grannar ska tro jag är dum  huvudet som sitter och skrattar för mig själv. Men som sagt höll på att garva ihjäl nyss. Jag har ju varit lite borta i huvudet idag, bara pluggat och städat. kom inte utanför dörren förens ve 6 för att hälsa på hela familjen Sendur. Men som sagt, åter till ämnet, hittade salt och peppar karen i diskhån när jag skulle diska bort allt. Började garva alldeles ensam. Det var bara så lustigt att hitta dom liggande där med armarna skrikande efter hjälp "vi vill inte bli blöta, HJÄLP!" Herregud jag vet inte om jag har fått någon livshotande feber eller om jag bara är trött(?)


Nej har precis läst klart svenskan jag skrev i onsdags, fotografiska bilden check, samhällen nästan check - så nu är det bara fysiken som skas pluggas med elsa på söndag :) den 18 åringen är ute på äventyr som jag som är försent utklämd inte kan hänga med på.. Men ska ju jobba imorgon så ska ta mig en redig natts sömn efter lite film och frukt för att förebygga dagen. Lime har jag tydligen också hör är bra så ska väl klämma i mig det med, haha surt som stryk.
have a nice evening people!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar