fredag 27 januari 2012

World Trade Center

Jajjemen, som sagt - jag flög inte in i World Trade Center, jag voltade ner från det. Stallet igår kväll, hoppning. Var ur peppad, lika så World Trade Center - Det vill säga dunder hästen paloma. Hon tyckte det väl var skit kul att flyga över hindrena med glappsprång 2 meter innan travbommen. Och ja, jag volta ner från World Trade Center. Börja nö garva men inte lika kul är det med ryggen idag. Jajja Kristia körde bulldozer med Lexus så vi fick oss några rejäla skratt!

Sovmorgon till 11.20 men kunde inte sova om så börja dagen med frulle och tetris, nu ska jag klä påmig efter så här två timmar, haha. Ikväll blir det rulle med nv kaoset och imorgon är en fin dag (Y)
Siw i egen hög person, som numera har ETT tejpat öra :D Det ser ut som hon vrickat det..

Och min nyfunne kärlek - Kizi! + nybakat bröd från mormor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar