lördag 21 januari 2012

20.00

Tog mig en intervall springning, överla om jag skulle dra till gymmet med soner men nej. Blev att springa bort lite.
Jobb imorgon igen och enbart två prov kvar för januari (Y).
Ska städa ihop lite i lägenheten och får se om Denize kommer förbi en stund, men är lite fundersam över torrschampo när man använder det i blött hår (mer volym). Någon som vet något bra tips? Vet att jag inte har någon dunder produkt men ville mest veta om det var någonting att satsa på då angelica blick har sådant fruktansvärt fint hår ;)

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på pain den nye favoriten och locka håret till jobbet imorgon. SWEJZ (kommer man från by-hålan-dansbands-malung så gör man)

1 kommentar:

  1. men torrschampo har man väl i torrt hår för att slippa duscha? & så ger det volym samtidigt :)det jag har sprayar man i hårbotten genom att "lyfta på håret" & sen gnuggar lite lätt med fingertopparna. :)

    SvaraRadera