torsdag 27 oktober 2011

veckan slut

Började dagen med fysik och sen tog vi ett simpass. Fan hur jag simmade med paddlarna på händerna och bena helt fast i skumgummit. Eller som marika skulle sagt "-Ja jag såg väl hur du simma, som nån annan jävla gudinna, medans jag körde vm i handikappsimning." Mackan du är för härlig ;) Forsatte dagen men en massa naturämnen och sen hem för att plugga, men nej drack lite kaffe med mackan och mackan istället och drog iväg på stallet. Djävin hur jag kämpade med att få Terry i form, och jag kan lova att efter morgonsimningen samt den ridlektionen är jag död med träningsvärk, men tänker ta det lugnt i helgen så passar på att gymma imorgon på "ta ikapp dagen" ;)
Nej ska plocka ihop i mitt bomb nedslag samt packa ner plugget jag inte fick eller skulle plugga men detta av gott syfte. See you later alligator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar