fredag 20 maj 2011

onoff, snälla kan ni inte krångla lite till?

Sitter i min ensamhet i lägenheten, och tur är väl det! För om någon fin själ hade varit här mer än smulan hade denna person fått höra både det ena och andra om onoff. Herregud, sen den tiden jag köpte dne här skit telefonen har dne ju varit längre tid på lagning än i min hand! Alltså jag skojar inte, trontt på fan att telefonen är fel igen, okej det här med att jag fick en ny telefon var väl nice men vart är mina å, ä & ö? Bara principen att dom förgivet skickar i väg ett engelskt tangentbord. Om jag köpte en telefon med tangentbord vill jag väl kunna använda det utan att behöva skriva "Ja det blir sakert jatte bra, jag hora av mig sen". Eller tänker jag fel?
Nu när aggretionerna stoppades tvärt när en stackars tjej som förmodligen satt och räknade ner minuterna efter helg så kund ejag inte låta så arg som jag egentligen var i telefonen. Men i början av nästa vecka ringer kanske krångelmänniskan som skickat telefonen hit och dit så det iallafall löser dig. blä

Nej nu skaj jag kila upp på rummet och försöka göra mig snygg för kvällen till marika, middag och chill som vanligt :) plugget får vänta och en springtur i morgonbitti är planerad, gud så gött!
Och sen dansen! hade jag nästan glömt bort, alla träningar och tidiga morgonar tog dne mesta tiden och att varje morogn locka håret gjorde det inte bättre. Men nervositeten har släppt och visningarna är över. Och över lag gick det väl fint, förutom att (säger som anders) så borde jag ju hållt i hatten och inte byxan ;). Men på dom andra 3 visningarna gick det fint. Synd bara att när man är som mest peppad på att fortsätta dansa så är terminen slut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar