söndag 10 april 2011

kvällsupdate!

Kom hem från dansen, käkade, duschade och snackade med mafi. Hann kolla igenom matten lite på sidan av och det känns iallafall lovande, för matteprovet på torsdag.
Dansen var lagom mördande till en början må  jag säga. Antingen var det bara ventilationen som korkat igen i lokalen eller så har jag slagit personligt rekord i att svettas. Men mot slutet satt stegen riktigt hyffsat, bättre än vanligt iallafall. Så Smoot dansen, thriller och snart beat i sitter, öppninglåten sitter och sen är det bara avslutningen. Det tar sig! tid nog för att börja planera kläderna ;) hattarna bör ju trots allt komma i veckan. You've Been Hit By, A Smooth Criminal

Nej sängen väntar, jag måste ju trots allt tvinga mig att somna. Trots att mitt rum är som ett safari med alla sorters spindlar och kryp. Okej det var en liten jävel till spindel på väggen men den kunde räknas som mördarspindel...
Förövrigt kom jag på i helgen och i hornborgarsjön varför jag går nv, för att jag helt apropå ingenting fattat att jag visst tycker om att vara och se på naturen, att det är så vackert hur världen fungerar osv Känna lugnet i alla miljöer. (opps skulle valt filosofi istället för psykologi, eller na) Jag vet inte vad som fick mig egentligen att fatta men naturen är vacker och man blir banne mig lugn av att va ute. Kanske ska bli fågelskådare? Förövrigt skaffade jag mig en hoppade kompis i torsdags. Och ja hon var en hoppande and, iallafall om man matade med macka så kunde den lille rackarn visa sig som en acrobat! En gräsandhona om man ska till och skina lite.
insåg just att jag blev väldigt öppen och sjupgående men accept it or ignore it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar