söndag 20 mars 2011

ensam och för varje minut mer tokig!

sitter här i min säng med hår som knappt räcker ner till axlarna, yes jag lockade det lite i överdrift så jag ska slippa pallret imorgon men jag vette tusan alltså, jag ser mer elle mindre ut som en, vad vet jag ? En tupp som kom i kontakt med en brödrost?
Försökte ingripa som skidlärare med denize åt soner igår, inga ben brutna vad vi vet hittils så det verkar har gått förvånansvärt bra. Pluggade som aldrig förr och somnade som en stock igår kväll, och sen upp på jobbet. Pluggandet var ju visseligen bra gjort men vad ska man annars göra en lördag om alla ens kompisar reser ifrån en på sammagång ajabaja hörni!!
Nja för tillfället händer det inte så mycke men jag har en känsla ikroppen att imorgon är en sån där dag igen, en sån där dag som enbart nv:are fattar humorn i! Och på tal om det! jag som nästan glömt, hade ju en rätt sjuk kväll i fredags också, käkade på thai och sen for vi hem till Elsa. Nej herregud, hellre får folk tycka att man är bråkig än tråkig.. miväh, mivä, mi, mi, miiiääh, mä, mä ,mä, mä, määäääh.
puh, för engångs skull är jag glad över att håret är platt som en plattfisk ivanligafall så jag inte varje dag skulle behöva brottas men brödrostar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar