onsdag 30 mars 2011

30 mars 2011

Idag må jag säga att jag varit duktig med pluggningen! Stopmotionfilmen blev klar med lite över tid på lektionen så nästa onsdag är det bara mördarhistorialektionen på onsdag. Sen pluggade jag och julia klart svenska :) och snart ska jag sätta mig och göra klart.. idiot engelskan men en kopp te. Ja jag vet, engelskan är den jävligaste kursen jag har nu och ja jag vet, alla ungdomar borde logiskt tycka att engelskan är det roligaste, mest användbara osv ämne, men nej jag kan det inte och jag tål det inte. Enbart faktum ;)
Sitter nyduschad med mysbrallerna på, jajjemen leobrallerna på ;)
Fixa nya hörlurar och jävlar vilken jävla bas! och ja jag vet att det knappast kallas bas i earhones eller något i den stilen (MEN jag prioreterar annat än lära mig alla tekniska benämnligar!). Hur som helst så fanns inget annat i världen när jag sprang, enbart musik, asfalt och nice väder, ur härligt! Nej nu ska jag kila ner för trappen och snå åt mig en kopp, see you soon :)
det kommer en hemlig gäst idag hoho, vem är det tro ? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar