torsdag 10 februari 2011

vi "pluggar" hårt på nv... eller?

Merabah! Eller hur det nu stavas ;) Sitter med Marika & Julia på vid min sida och pluggar stenhårt på internet. Kemi provet är avbockat! g+ typ, nästan vg. Så jagf är ruskigt nöjd! Nu är det naturprovet senare i eftermiddag och sen spanska prov nästa fredag, och veckan där efter matteprov SEN tror jag det är lugnt med prov ett tag GÖTT.
Jag har så fruktansvärt många minneskort och minnes videor som jag lovat mig själv att dela med mig av så alla kan få lite förstärkning av magmuskler ;) Så just enjoy!! Here is the shit!







HEST

Hum, kan det vara pga detta som vi inte kan särskilt mycke till naturprovet? För att vi istället sitter och tycker att vi är så fruuuktansvärt snygga?

I våran familj använder man sig av saxar, knivar var sååååå 2010




smulan, du ska få en smäll om du gör om det..


<>
Men BM få inte stackars robin någon mat hemma?



Strike a pose!
- Men hallå, det är inte halt om man man säger att dte inte är halt! SMACK, eller mer BADONK!
Och sen bara för ett litet glatt avslut (så marielle får en återblick på Skitungen Björ Karlsson)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar