tisdag 1 februari 2011

pluggpluggskolaskolaplugg

tjoho! gaaalet mycke plugg det är mesta dels hela tiden just nu. Faktum är att jag faktiskt sitter och pluggar matte samtidigt som jag skriver, inte dåligt att göra två saker samtidigt!
Saker och ting känns som det börjar sakta men osäkert ordna upp sig.
Fredagen var kul och jag har en så fruktansvärt stark vilja att lägga upp ett visst klipp men tror jag blivit strängt förbjuden? ;)

Och även fast allt nästan rasar över mig vissa dagar så har jag en bra känsla i magen :) en mycket bra känsla faktiskt.

Nej jag borde plugga klart det sista nu så jag slipper plugga sen på några dagar, fast just ja kemiprovet ligger på fredag också. Hur som helst så är det dans om typ en timme. Plus på torsdagsen också eftersom det är två gånger i veckan nu som gäller (y) See you later alligator!


2 kommentarer: