söndag 2 januari 2011

nytt år, nya möjligheter

Var som sagt på jobbet idag, helt okej! Kom hem, käka, tog det lugnt, gick på toa, tog det lugnt, tog det lugnt. Ja ni fattar vad jag menar..

Hur som helst, ganska slut på skrivandet märker jag nu, och fattar inte ens varför jag då ger mig in på det men envis så klart.
Ska på gymmet imorgon med Linda och sen plugga. Båda sakerna har varit prioretarade ett bra tag nu, men har dom blivit gjorda? Nej faktiskt inte.
Hur som helst, amen nej varför skriver jag om inget jag skriver om ?
HUR SOM HELST är det nytt år och nya möjligheter. Nyårs löften? Nej dom kan skrota sig direkt. Kanske gör om bloggen bara för att ändra något haha. Hopplöst.

Nej faktum är att orsaken till detta hopplösa skrivandet skrev jag redan imorse, skit trött. Timmarna från nyår har inte än blivit återtagna. Slut snackat, hoppas innerligt jag lyckas häva ur mig något vettigare imorgon. haha
lotta lyckades inte fastna men tyckte det var en härligbild ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar