torsdag 6 januari 2011

jag kan inte ändra mig efter allt runt mig

Bloggen blev lite ändrad som jag sa men headern kvarstår. Orkade inte fixa en ny, vad skulle det stå på den, typ "make it until you fake it" eller ? Haha
Sitter och repeterar kemi för provet på förmodligen måndag, behövligt! Men tror jag fått stinget på den när Linda var här och grundligt pluggade med mig. Ska ta tag i redovisningen om OCD också så att jag är näst intill klar med den när plugget drar igång.

Säkerligen har några märkt att jag mått mycke bättre på slutet, eller ja, BRA för engångs skull. Jag är glad när jag går upp och det känns bra i magen :) Förmodligen för att jag äntligen klarar av att leva med saker som dom blivit. Allt går ju inte på räls.
Läste nyss marielles uppdatering och kommenterade (nej det är inte behövligt att veta men ska komma till saken). Det är ju hur lätt som helst att klicka sig vidare och komma på den här bloggen! Och det att just det jag varit livrädd för. Vissa personer vill jag inte ska kunna läsa om mitt liv men vad fan, känner jag dessa personer numera? Nej! it´s the point, jag kan skriva vad jag vill och dessa personer kan sitta och klaga vad det skrivs och kopiera och skriva ut för att skaffa nå jäkla bevis? Men det här är jag och jag är barn (och därmed inte alla getter hemma ännu) haha.
Ville bara skriva av mig det, känns mycke bättre nu! :)

Nej ska dra på gymmet med Soner & Johan sen! Gött, för jag tänker ha träningsvärlk kvar till måndag, nu jäklar ska det tränas.

PEACE

1 kommentar:

  1. Det är alltid lika härligt att se, höra och känna att du är på topp! :D Allt går så mycket bättre om alla har ett leende på läpparna! Bästaste Julia! :) <3

    SvaraRadera