måndag 20 december 2010

ny start, ny blogg

Håller på att fixa ihop bloggen nu, många nya grejer och funktioner jag lär lära mig men hittils är jag mycket nöjd med att valt blogspot. Jag måste ju bara säga, hur mycke snyggare är inte bara själva bloggen än den förra va ? ;)
Jobbade i helgen, fan det var ju kul! Äntligen ett jobb som man trivs med på riktigt. Och som om inte det räckte, alla prov inna lovet... DONE med stora feta bokstäver, känns så himla skönt!!

Och sen åter till rubriken. Det händer väldigt mycket i min hjärna för tillfället. Hatade eller lev med det men jag kommerha himla humörsvängningar i det jag skriver. Och en ny blogg = nya chanser att förbättre det dåliga. Tro mig lotta, det här med slarv stavningen, jag ska jobba på den! haha.
Inläggen kan verka lite konstiga eftersom jag försöker få till dem gammla på rätt plats, men det är bara att godta!

Förövrigt? ja du, dte är knäckbakning som gäller på förmiddagen imorgon. Vem bakar inte hellre knäck än att ha historia? Tragiskt men sant.

Peace Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar