lördag 25 december 2010

inläggen är flyttade!

gud så skönt! alla gamla inlägg är flyttade så jag tog precis bort den gamla bloggen. Skönt så in åt satan.
Dagen har ju inte varit så händelserik precis, har mestadels bara suttit och tagit det lugn. På något sätt har jag ju lyckats fått spyattacker hela natten, men nu är jag mer eller mindre på benen.

Jul igår och jag ansåg att tid att glo på datorn fanns i framtiden ( som idag, haha ) utan hade enbart full uppmärksamhet på familjen.




Nej men kolla in detta! Jäklar vad bilder gör att man minns, bild från turkiet. Resturangen med för god service. "Denize skynda dig att dricka upp vattnet innan han kommer" Slutade med vattenspya inför grannbordet och vattenfontän rakt över bordet (y) Förresten, ser ni kvinnan i rosa tröja vid bordet bakom? Hennes blick kunde döda när vattenspyan kom.

Så nu när bloggen är helt fixad och redo ska jag försöka uppdatera flitigt under lovet iallafall!
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar