fredag 16 juli 2010

hot

Var med linda igår och hälsade på anton med familj - väldigt roligt & väldigt svetigt!

Dagen fortsatte med solning med henne & mormor och fotade sen nästan resten av dagen, haha
Vad gör man inte för ett kort? Vadå klättra upp i ett träd 2,5 meter upp utan att veta hur man tar sig ner är väl inget problem? sitter då iallafall här nu så på något sätt tog jag mig ner ;)



Precis duschat så ska bara fixa mig och dra på nå kläder och fara iväg till henne igen och hälsa på släkten får se vad dagen fortsätter i!

trodde det skulle bli ett riktigt glädje spridande inlägg i fredags men jag var så fruktanvärt trött efter jobbet att jag slocknade ett tag och sen fixa mig och for till natasha, det var då hur som helst ur kul att träffa iallafall nästan hela klassen efter hela sommarn. Synd bara att det även tog hela sommaren för mig att fatta att jag kommer sakna ihjäl mig efter dom när dom inte är i skolan och livar upp stämningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar