fredag 20 augusti 2010

ensam i huset

Hoho! Blev inget inlägg igår men vissa dagar är det bättre att inte skriva något alls än att skriva balja, ojojoj.
Beställde kort med linda igår och kvällen blev tillbringad med ida men gick och la mig rätt tidigt.
Lotta med kompani är i mora och soner jobbar så jag sitter i huset själv och ser på mtv. Inte direkt så mycket att se på men mer tid för bloggen, haha.

Inköpen sen borläng

jeans, Linne, trosor, T-shirt

chilltröja (som marielle skulle sagt) Halsband, nagelack & strumpor (?) haha

måste bara lägga till en till bild på halsbandet med stort H - såååå snyggt
Blev en del inköp fast jag inte skulle shoppa nästan något!
Nej ska fixa upp några bilder som jag lovat jocke om & fixa någon outfit för dagen men känner mig inte direkt peppad på att gå ut i det här vädret..

HEJHOPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar