söndag 14 november 2010

seemper förenklar barnpassningen!

nize ligger i sin säng, sara ligger (låg) i sin och snart liger julia i sin också, eller över tangentbordet möjligen .. haha har suttit och skrattat åt alla grupper på facebook, herregud så roligt det är när folk (inklusive jag vi något tillfälle) blir arga för en olämplig kommentar vid fel tillfälle, eller rätt tillfälle?

Sara vaknade nyss och var hungrig. Antingen så har jag fått moderfeelings eller verkligen gått in för syster rollen.förra vinter prata lotta om alla finurliga grejer för barn och mammor " ja nu är vällingsburkarna tillverkade så man kan öppna dom med en hand" Och för 5 minuter sen insåg jag just samma sak och förstod vad hon menade, alltså det är helt fantasktiskt! dessa röda plastburkar från seemper. Med ugne på armen kan man fixa upp dom där burkarna på ett knyck! Skit smart! love it. tack seemper för ni förenklar barnpassningen!

Nej nu skriker hon igen lär väl gosa mig ner med ögoninflammationspridaren och återkommer någon annan dag!
fan vad jag saknar streetdancen, har snart fixat ihop en skön lista på spotify - check it out soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar