söndag 3 oktober 2010

tjohopp!

alltså blogg är verkligen inte någonting för nv are. farligt dålig uppdatering! haha
har suttit med matte och flippar på allvar ur! hur fan menar dom med att man ska kunna räkna ut någonting i huvudet som inte ens min (tyckte iallafall jag fram till nu) teknologik räknare kan, herregud.

var ju till borlänge igår och tro det eller ej, shoppade inte så mycket MEN införskaffade skor som man hela tiden går och tänker "ååh dom ska jag bara ha!" och när dte väl kommer till knuten "äsch nej, det är onödigt". nu står om iallafall i hallen, klumpiga mc boots hoho
jag försökte hindra mig själv, men ack. jag kämpade och kämpade men ack. och med en lisstölla i nacken som tyckte jag skulle köpa den så blev det yttligare ett inköp av ring. hahah fy och skam!

skulle satt mig och målat idag men blev inte av det heller. nu vill jag banne mig bli riktigt bra på det här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar