söndag 17 oktober 2010

back to malung

Tja! Ja jag har inte skrivit någonting under helgen (för den delen bara en gång under lovet fast jag egentligen haft tid) MEN stockholm var för roligt och bra för att sitta framför datorn!

Hemma igen efter sissådär 5 timmar (?)et inte exakt, men vissa minuter kändes som evighet och jag skojar inte en EVIGHET. haha
Hade hur som helst väldigt roligt med linda, gick en stund på stan på fredagen och sen åt bl.a thai buffe och bådas magar kändes som järnkulor efteråt! ojojoj
Lördagen blev chill (tillslut) efter timtal kemi pluggning och tekoppar, koppar te(?) saksamma så for vi ut en stund och lyckades få hundskit på vantarna för de behövande vetanade, så det blev ett par nya sådanna. Nej inte ett par nya hundskitvantar utan ett par nya vantar haha
helgen gick sjukt fort hur som helst men va väldigt bra, tyvärr är det måndag snart igen, men blir nog kul det med. Bara jag lyckas ta mig ur sängen imorgon bitti.

Nej nu ska jag vara lite hurtig och gå upp och göra armhävningar
have a good night sleep!





tog så jäkla lång tid på varje bild med lindas super kamera, så det får nog bli facebook istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar