torsdag 12 augusti 2010

snoret bokstavligen droppar

inte så roligt, är förkyld så ni inte kan ana. Så dagen blev tillbringad här hemma med amanda. och vad vi egentligen hållt på med får ni själv avgöra på bilderna, haha.

sista dagen marielle är här så hon ska sova här i natt. som jag fattat så är hon lika om inte mer sjuk. ojojoj hela min säng kommer vara snorfylld! världens bästa marielle

ska plugga det sista nu sen vet jag inte vad som händer riktigt, ska få in lite nya muttrar i mp3 iallafall ;)

haha, har skrattat en hel del idag iallafall. Mer än en veckas outfits på mindre än en dag!
måste bara slänga upp några andra klockrena bilder på miss norgren & sara med bar rumpa



- Asså, när jag blir stor ska jag bli värst mini-julia! Amanda, du behöver inte oroa dig, du är redan en mini julia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar