torsdag 2 september 2010

2 september

Vet ni om att det är en mycket speciell dag idag? Någonting som hände för två år sen som blev både min värsta och bästa dag. 3 saker samma dag som var helt onaturligt för mig. Säger bara en sak, 2 september är ett viktigt datum.
Kom hem från skolan och får direkt på banken och sen hem och pluggade. Känns som de flesta vardagar numera kommer gå ut på att plugga matte ;) Men en god nyhet är att jag snart gått 2 veckor i skolan. Jag menar om det går så här fort två veckor som känns som typ 3 dagar, hur fort går inte då 3 år?

Sitter ju nu och lägger in min mobil på tradera så nu får ni lägga bud (vilket jag verkligen hoppas ni gör) haha
Det gör ni iallafall HÄR


var med marielle & hector idag också. Och så klart var ju Sara med och tjöt av skratt direkt man petade på hennes mage
Får se vad som händer i helgen och imorgon, nästa helg är det iallafall marknad så vi får väl se vad som händer med nvnv10 då ;)

Ha en mysig torsdagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar